בחור ישיבה נפצע באורח בינוני ואזרח נוסף באורח קל בפיגוע דקירה בירושלים

    קובי פינקלר ובנצי ליזרוביץ' No Comments on בחור ישיבה נפצע באורח בינוני ואזרח נוסף באורח קל בפיגוע דקירה בירושלים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה 13:12 התקבל דיווח על פיגוע דקירה בדרך בר לב, ליד תחנת הרכבת הקלה סמוך לגבעת התחמושת. במקום מטופלים 2 פצועים באורח קל ובינוני, המחבל נורה ונפצע אנושות.

    מתחקור ראשוני עולה כי המחבל הגיע חמוש בסכין, דקר אזרח ופצע אותו, ניסה לדקור אזרח נוסף ללא הצלחה. מאבטחי רכבת קלה שהיו במקום, אזרחים ושוטר מג״ב שהיה בסמוך נטרלו את המחבל. כתוצאה מהירי נפגע אזרח נוסף ברגלו וזוהתה פגיעה אחת בקרון הרכבת. ברכבת לא היו נפגעים.

    דובר מד"א מסר כי חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח שערי צדק , צעיר כבן 22 במצב בינוני, בהכרה, יציב, עם פצע דקירה בפלג גופו העליון ובנוסף גבר במצב בינוני עם פציעה חודרת בגפיים. המחבל נוטרל, נפגע ומצבו קשה.

    נחום ברנשטיין סגן ראש סניף 'ירושלים' של איחוד הצלה בדיווח מהזירה: "מדובר בתלמיד ישיבה שנדקר בפלג גופו העליון. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולפצוע יהודי נוסף שנפגע מירי. ירי בוצע לעבר הדוקר. כלל הנפגעים בהכרה מלאה וסובלים מפצעי דקירה וירי".

    באירוע שהתרחש קודם לכן, הגיעו למחסום בצומת תפוח, שני פלסטינים, כשהם רכובים על אופנוע, וניסו לדקור את לוחמי משמר הגבול שמאיישים את המחסום, הלוחמים הגיבו בירי מדוייק ונטרלו את המחבלים, הרגו את אחד מהם והאחר נפצע קשה. אין נפגעים מקרב החיילים.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר בזירת הניסיון פיגוע: "נמנע כאן היום אסון גדול בזכות תושיית החיילים. בזכותה של החיילת הגיבורה. אני קורא למדינת ישראל ללמוד מחיילי צה"ל איך נלחמים בטרור. באומץ בנחישות מתוך חתירה למגע עד לנצחון".

    תמונות: אגף בטחון מוא"ז שומרון

    תמונה 1 (48)

    תמונה 3 (34)

    תמונה 4 (23)

    זירת הפיגוע בגבעת התחמושת, צילום: ישי אברג'ל tps

    תמונה 1 (49)

    תמונה 2 (46)

    תמונה 2 (47)



    0 תגובות